Inilah Yang Akan Berlaku Apabila Suami Merajuk Dengan Isterinya…Huduh Betul!!

Sharing is caring!

Seorang lelaki India ni katanya mengalami perselisihan faham, mungkin dia merajuk kot noh, nak menyendiri la kononnya. Nak lari ke tempat yang orang tak tahu nak bagi dorang tercari-cari. So dia pun sembunyi la dekat dalam longkang sempit ni. Last-last habuan la tak boleh keluar haha !

Kesian pun ada kelakar pun ada, kalau nak merajuk tu sembunyi dalam almari sudah la senang sikit nak keluar. Ini sembunyi tempat kotar macam ni. Eiii tak geli ka, admin tengok pun nak naik meloya dah. Nasib baik la ada orang jumpa dia kat sini.

Kalau tidak mati reput la dalam tu. Hurmm sembunyi lagi kat situ, kan dah tak boleh keluar.. Tersepit kat tempat kotor tu. Kejadian ni berlaku di Jalan Nibong 17, Taman Daya, Johor Bharu.

Nasib baik ahli bomba berjaya keluarkan lelaki India ni dari longkang tu. Nampak macam longkang dekat kedai makan je pun, hmm ntah la. Hadoiii macam dah takde tempat lain je nak main sorak-sorak, jiwa kacau betul.-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Comment