‘Bukan Duit Beribu-Ribu Pun Masuk’- Lelaki Ini Dihina Pegawai Bank

Sharing is caring!


Korang pernah rasa tak pengalaman dapat servis yang teruk ketika ingin membuat urusan dengan pegawai bank? Kami pasti mesti ada diantara korang yang pernah rasai pengalaman tu. Rasa nak marah, nak tumbuk, nak tampar pun ada kalau dapat pegawai bank yang tak reti nak senyum.

Jangan salah faham, bukan semua pegawai bank di Malaysia ni yang macam tu. Sebab abam pernah juga jumpa pegawai bank yang sangat sopan, tak melenting dan tak lekang je senyuman dari muka. Menerusi perkongsian di Facebook, lelaki ini kongsi kisah sikap pegawai yang sangat melampau. Haihh kerja pegawai bank pun ada juga sikap bongkak kan? Alahaiii..




Leave a Comment