[MENARIK] PEREMPUAN DAN PEREMPUAN

Sharing is caring!

Hari ini Cerita Gempak Komuniti ingin berkongsikan sedikit info atau fakta tepat mengenai perempuan yang ramai tidak tahu termasuklah kaum perempuan sendiri. Jangan terkejut, jangan pelik jom kita baca artikel ini.

Perempuan oh perempuan. Sikap, perangai, citarasa, hati dan perasaan yang sukar di jangka dan boleh berubah sekelip mata. Memang susah nak faham hati dan perasaan wanita ni. Eh, siapa kata? lelaki yang kata! Kan kan kan..mengaku je la. Fakta kot! Walaupun tak semua lelaki macam tu, tapi ada je yang memahami perempuan sebab dia betul betul nak faham.

Tak dinafikan, situasi seperti dalam gambar gambar di bawah ni pernah terjadi pada diri sendiri dan mungkin terjadi pada kaum perempuan yang lain. Mesti korang pun akan akuinya juga kan. Inilah namanya perempuan. Istimewa kan.

Fesyen rambut. Inginkan imej yang baru tapi sudahnya stail fesyen rambut yang sama juga yang paling suka.

Bila dapat duit, habis shopping. Rasanya perempuan sekarang dah pandai berjimat cermat. So sikap ni macam dah tak popular dah kot?

Yang ini paling ketara ramai perempuan suka buat. Kan kan kan. Lagi lagi yang layan drama korea tu :p

Selalu ubah selera makan. Kejap rasa nak makan itu, kejap nak makan ini. Selera boleh berubah dalam masa 1 saat. Perempuan memang hebat!

Yang last ni memang perempuan sangat. Baju satu almari pun balik balik pakai baju yang sama. Kemudian bising takda baju padahal almari dah hampir muntah baju dah sebab penuh dengan baju.

Sumber dari facebook

Share on Google Plus

About syifa hasrul

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the “Biographical Info” field in the user admin panel.

Leave a Comment