Perang Media Sosial Tercetus Antara Azmin Ali dan Teo

PETALING JAYA: Perang media sosial antara Teo Nie Ching dan Azmin Ali tercetus semalam (Khamis 10 September 2015) berkenaan dengan keputusan Menteri Besar Selangor untuk berkerjasama dengan PAS. Penolong Setiausaha Publisiti DAP  berselisih faham dengan komen Azmin di Twitter yang memanggilnya  “childish” yang bermaksud “kebudak-budakan” telah membalas balik komen tersebut melalui posting nya di Facebook pada […]

The post Perang Media Sosial Tercetus Antara Azmin Ali dan Teo appeared first on Viral Kini.

Terikini..Tindakkan Berani Membe Dedah Gambar2 Ngeri Sebenar Di Tempat Kejadian Kemalangan Di Kesas Highway Semalam… (10 Foto)

Tgk…nk kata mmg xsyg nyawa..Allahuakbar…. moga dijadikan pengajaran kepada semua…










admin gempak je!… kasi panas korang.. baru tau apa tu erti mati!

gambar  atas ni kemalangan tahun lepas di tempat yang sama.. semua mat rempit yang accident semalam hanya mengalami luka dan tidak ada kehilangan nyawa berlaku syukur alhamdulillah… moga dijadikan pengajaran kepada semua rempit2 diluar sana.

Dia Hak Saya, Siasat Dulu Sebelum Viral

Sekeping gambar dipercayai sepasang kekasih berpelukan tiba-tiba menjadi viral di Facebook sejak fanpage KHK Kepala Hotak Kau menyiarkan post tentangnya. Kiranya menjadi bahan kutukan lah ni.

Kata page itu:-

Tampil untuk membersihkan nama, seorang lelaki bernama Haneef Hashim tampil mendakwa gambar itu miliknya dan wanita di dalam gambar yang berpelukan dengannya itu isterinya. Malah ada komen yang mengatakan mereka sudah mempunyai anak.

Tapi..! Tapi lagi ada seorang gadis komen tidak percaya dengan penjelasan yang diberikan lelaki terbabit. Siap mintak sijil nikah lagi. Hehe, apa pun korang nilailah mana satu yang betul. Pengajarannya even dah kawen jangan gedik la upload gambar macam tu. Buruk.

Bayan Lepas Expressway (BLE) Ditutup Dari Jumaat Malam Hingga Pagi Isnin

GEORGETOWN : Bayan Lepas Expressway (BLE) yang masih dalam pembinaan akan ditutup setiap hujung minggu bermula dari jam 11 malam pada hari Jumaat 05:30 pagi Isnin untuk memudahkan kerja-kerja konkrit di jejambat yang menghubungkan lebuhraya tersebut ke Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam. Kerajaan negeri telah mengarahkan penutupan selama 54.5 jam seminggu melibatkan sebahagian daripada Tun […]

The post Bayan Lepas Expressway (BLE) Ditutup Dari Jumaat Malam Hingga Pagi Isnin appeared first on Viral Kini.

‘Bukan Duit Beribu-Ribu Pun Masuk’- Lelaki Ini Dihina Pegawai Bank


Korang pernah rasa tak pengalaman dapat servis yang teruk ketika ingin membuat urusan dengan pegawai bank? Kami pasti mesti ada diantara korang yang pernah rasai pengalaman tu. Rasa nak marah, nak tumbuk, nak tampar pun ada kalau dapat pegawai bank yang tak reti nak senyum.

Jangan salah faham, bukan semua pegawai bank di Malaysia ni yang macam tu. Sebab abam pernah juga jumpa pegawai bank yang sangat sopan, tak melenting dan tak lekang je senyuman dari muka. Menerusi perkongsian di Facebook, lelaki ini kongsi kisah sikap pegawai yang sangat melampau. Haihh kerja pegawai bank pun ada juga sikap bongkak kan? Alahaiii..




WANITA TANGGAL PAKAIAN SELEPAS BERTENGKAR DENGAN KEKASIH

Pertengkaran pasangan kekasih di bandar ini berakhir dengan situasi tidak dijangka apabila wanita berkenaan tiba-tiba berbogel.

Pasangan itu pada mulanya dilihat berbincang di tepi laluan pejalan kaki yang sibuk sebelum terjadinya pertengkaran.

Satu rakaman kamera keselamatan di lokasi itu menunjukkan wanita itu menghempaskan beg yang dibawanya dan terus bertengkar dengan kekasihnya.

Pertengkaran itu dilihat berlarutan dan lelaki itu kemudian dilihat cuba meninggalkan lokasi kejadian, tetapi dihalang teman wanitanya.

Wanita itu yang kelihatan berang secara tiba-tiba terus membuka seluarnya sambil diperhatikan kekasihnya.

Dia kemudian bertindak lebih berani apabila membuka baju termasuk coli dan terus mencampak pakaiannya di atas jalan.

Tindakan wanita itu yang berbogel sambil terus memarahi teman lelakinya menyebabkan orang ramai di lokasi berkenaan terkejut.

Selepas beberapa minit, wanita itu kembali tenang selepas dipujuk teman lelakinya dan terus mengutip pakaiannya sebelum memakainya semula. – Agensi

Adakah gambar ini mencetuskan perceraian Lara Stone dengan David Walliams?

David Walliams menyalahkan isterinya yang merupakan seorang model tentang kelakuannya yang tidak munasabah atas penceraian mereka selepas lima tahun perkahwinan. Pelakon komedi yang berusia 44 tahun ini mengesahkan pencerainnya dengan isteri Lara Stone,31 di mahkamah semalam yang hanya berlansung selama 60 saat. Pasangan ini dilaporkan berkongsi dengan harta kekayaan sebanyak £19 juta. Telah tinggal berasingan selama […]

The post Adakah gambar ini mencetuskan perceraian Lara Stone dengan David Walliams? appeared first on Viral Kini.

PANAS! TMJ TUNKU ISMAIL SULTAN IBRAHIM ARAH BENDERA MALAYSIA DITURUNKAN DI JOHOR

Segamat – Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim menggesa agar semua jabatan dan bangunan di negeri Johor supaya menurunkan bendera Jalur Gemilang yang dipasang.

Menurut satu kenyataan yang dihantar kepada SuaraTV, arahan tersebut dikeluarkan berikutan sambutan hari kebangsaan telah pun selesai, maka bendera tersebut hendaklah digantikan dengan bendera daerah masing- masing.

“Menjujung titah Duli Yang Amat Mulia Tunku Mahkota Johor, semua Bendera Malaysia (Jalur Gemilang) di seluruh negeri Johor hendaklah diturunkan serta merta kerana sambutan sempena Hari Kebangsaan telah selesai.

“Bendera Malaysia tersebut hendaklah digantikan dengan bendera daerah masing-masing” ujar kenyataan di dalam surat yang ditandatanggani oleh Pegawai Daerah Segamat, Haji Ahmad Haji Ma’in.

Kenyataan bertarikh 17 September itu, selain bangunan di jabatan negeri surat tersebut turut diedarkan kepada Ketua Jabatan Persekutuan, Ketua Badan Berkanun, pihak Swasta, dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

Tinjauan SuaraTV mendapati ada dikalangan penguna media sosial Facebook menyifatkan tindakan itu sebagai cubaan untuk membawa keluar negeri Johor dari Malaysia

SANGAT MEMALUKAN !!! Pelanggan Bank Islam Cawangan Senawang Yang Tidak Beradab Dengan Adab Islam !!!


 Amat memalukan apabila sekitar mesin ATM dan CDM dipenuhi dengan sampah resit ATM, di atas mesin ATM, di atas lantai, padahal terdapat 2 tong sampah di situ. Satu tong sampah sudah penuh, tapi apabila ditekan dengan tangan ianya tinggal separuh, satu lagi tong sampah masih kosong….

Isu ini nampak mudah, tapi memalukan. Malu kita sebagai pelanggan Bank Islam, malu kita sebagai umat Islam di sebuah negara majoriti umat Islam, sebuah negara majoriti orang Melayu. Macamana nak cakap mengenai hukum hudud, jihad, prihatin terhadap remaja OKU di Nilai, tetapi satu-satunya institusi kewangan Islam yang tersohor, bab sampah resit ATM pun kita pandang ringan. Marilah kita mulakan dengan diri kita sendiri, nampak paku di jalanan, kutip, takut ada kereta lalu lalang terkena paku. Nampak sampah di masjid , surau, kutip, semata-mata harap redha ALLAH….

5 Foto Keindahan Pulau Rawa

Pulau Rawa merupakan salah sebuah pulau yang bepasir putih dan juga berair jernih yang terdapat di Malaysia selain dari Pulau Perhentian dan Sipadan. Pulau ini terletak di Selatan Semenanjung Malaysia iaitu di Negeri Johor Darul Takzim. Buat kamu yang tidak pernah berpeluang berkunjung ke sana dan inginkan sedikit gambaran tentang pulau yang seperti Maldives ini, […]

The post 5 Foto Keindahan Pulau Rawa appeared first on Viral Kini.