TAK SIA-SIA AKU TUNGGU LAMA…..AKHIRNYA AKU DAPAT JUGA…!!!!!! perghhhh….Memang Berbaloi-Baloi La….

Viralberita – Se0rang gadis cun telah memuat naik beberapa keping f0t0 yang sedang menunggu pancingnya yang diharapkan akan dapat membawa pulang ikan yang dipancing. Rasa pelik pulak ye, ingatkan dapat …

Read moreTAK SIA-SIA AKU TUNGGU LAMA…..AKHIRNYA AKU DAPAT JUGA…!!!!!! perghhhh….Memang Berbaloi-Baloi La….

Pelajar perempuan bergaduh berebut lelaki

Sebuah video dimuatnaik dalam laman sosial menunjukkan dua orang pelajar perempuan sekolah menengah bergaduh menjadi viral.
 
Video berdurasi 1.08 minit menunjukkan kedua-dua pelaku yang berpakaian sekolah bergaduh dipercayai berpunca dari berebut seorang lelaki.
 
Video tersebut dipercayai dimuatnaik oleh salah seorang pelajar yang turut menyaksikan kejadian tersebut.
 
Rata-rata netizen mengecam perbuatan kedua pelajar terbabit dan menganggap ia adalah perbuatan yang tidak sewajarnya dilakukan oleh pelajar.
 
“Kak sekolah ke nak cari laki, kurang didikan agama macam inilah jadinya, malukan mak ayah je,” kata Yusoff Ismail. 

Suami kusyuk makan. Bini huru hara uruskan anak. Suami boleh maki pula tu bini nyer. Hurm. Memang panas. Seorang makcik tampil bikin si suami hampir menitiskan air mata ! ! Kenapa pula tu ye??

Perkongsian dari Siti Khadijah ini mendapat 8.454 shares di Facebook. Semoga dapat menyedarkan para suami dan bakal suami agar sama-sama menjaga anak-anak. Bukannya berharap pada isteri semata-mata. Anak adalah tanggungjawab …

Read moreSuami kusyuk makan. Bini huru hara uruskan anak. Suami boleh maki pula tu bini nyer. Hurm. Memang panas. Seorang makcik tampil bikin si suami hampir menitiskan air mata ! ! Kenapa pula tu ye??

Bila si "kaya" beraksi. Main baling – baling duit ja kat muka orang. Gimik atau real? korang pasti teruja bila dapt tahu tindakkan tuan kedai emas ni.

CHINA – Tindakan seorang wanita melemparkan sejumlah besar wang kertas pada seorang kakitangan kedai emas dirakam dan menjadi viral di laman sosial negara itu. Insiden itu berlaku pada 25 September …

Read moreBila si "kaya" beraksi. Main baling – baling duit ja kat muka orang. Gimik atau real? korang pasti teruja bila dapt tahu tindakkan tuan kedai emas ni.

Allahuakhbar!!!. Bala apakah ini. Laporan dari Nasa yang menggambarkan tanda – tanda hari kegelapan dunia!! Jerebu bakal menguasai kita dalam tempoh yang lama !!!

$#!~Para saintis di NASA memberi amaran keadaan tahun ini menyamai trajektori pada tahun 1997 ; rekod yang paling serius dalam sejarah; dan keadaan pada tahun ini boleh melebihi tahap yang …

Read moreAllahuakhbar!!!. Bala apakah ini. Laporan dari Nasa yang menggambarkan tanda – tanda hari kegelapan dunia!! Jerebu bakal menguasai kita dalam tempoh yang lama !!!

Lagaknya umpama gangster. Tapi bila aku turun terus dia "JEM" . Hati – hati dengan wanita memandu AUDI ni. Memang kurang ajar !!!

!#!~Inilah wajah seorang pembuli jalan raya. Kelakar kan? Perwatakan nampak seperti seorang ibu. Saya memberikan isyarat mahu mengambil parking dari sebuah kereta yang akan keluar, selama 5 minit.  Ketika saya …

Read moreLagaknya umpama gangster. Tapi bila aku turun terus dia "JEM" . Hati – hati dengan wanita memandu AUDI ni. Memang kurang ajar !!!

Video Dan Gambar Pelajar Perempuan Bersilat Selamatkan Mangsa Buli

Video pelajar buli yang terbaru ini memang dahsyat.Dua orang pelajar perempuan bertindak berani apabila melawan ramai pelajar lelaki untuk selamatkan mangsa buli.Sesiapa yang melihat aksi tangkas pelajar perempuan ini bersilat mesti akan melopong kagum.


Walau bagaimanapun aksi ini adalah lakonan semata-mata dari anak muda Fusion Malaysia.Tahniah.. teruskan bakat anda.




















Video Pelajar Perempuan Bersilat Selamatkan mangsa buli dibawah ini menunjukkan bahawa pentingnya sedikit ilmu mempertahankan diri.

Kuih Kundas


Not many people know this kuih especially the later generation It is typically known as Kuih Kundas in my hometown although there are few other names like Cucur Kembung Pak Tongkol Kuih Bantal etcs My mother used to make them in a big Baca …

Muslimah Berhijab Ini Merupakan Gitaris Band Heavy Metal

Gisele Marie, 42, wanita Muslim dari Sao Paulo, Brazil merupakan seorang pemain gitar dalam sebuah band beraliran heavy metal.

Uniknya, Marie mengenakan burqa yang menutupi sekujur tubuhnya.

Kumpulan muzik yang disertai Marie bernama Spectrus. Band tersebut berdiri sejak 2012 dan sedang menyiapkan sebuah album yang dijangka berada dipasaran pada 2016.

 “Ramai orang yang terkejut dengan penampilan saya,” kata Marie seperti dipetik dari Now News.

Marie menjadi mualaf pada tahun 2009 selepas ayahnya meninggal dunia. Menurut Marie, ramai orang memandang positif tindakannya tersebut, namun ada juga yang menjauhkan diri  sejak dia memutuskan menjadi muallaf dan memakai burqa.

SADIS! ISTERI MAUT KERANA SUAMI MEMASUKKAN TANGAN DALAM KEMALUAN

Uttar Pradesh: Seorang lelaki sanggup membunuh isteri yang dikahwininya selama 15 tahun semata-mata kerana wanita itu enggan melakukan seks, kemudian hanya duduk di sebelah mayat sambil meminum arak selama lebih enam jam sehingga polis tiba di tempat kejadian dan menangkapnya.

Rajiv Sharma bertindak sedemikian kerana berang keinginannya ditolak oleh isterinya Meenu Sharma.

Pasangan itu mempunyai seorang anak lelaki berusia 10 tahun. Insiden itu dilaporkan kakak Meenu yang juga tinggal di kawasan sama di kampung Nariyawal, daerah Bareilly.

“Sebaik tiba di tempat kejadian kami menemui mayat wanita itu berlumuran darah, manakala suaminya duduk di sebelah. Bagaimanapun, tiada kecederaan luaran pada badan, hanya darah yang banyak” kata pegawai polis Santosh Kumar.

Sebelum itu, pihak polis berhadapan masalah memujuk Rajiv membuka pintu pagar rumahnya.
Menurut polis, Rajiv mengaku bertanggungjawab melakukan jenayah itu dan memberitahu, dia memasukkan lengan kanannya ke dalam kemaluan isterinya sehingga menyebabkan kematian.

“Walaupun dia mengaku menyebabkan kematian isterinya, kami masih menunggu laporan bedah siasat bagi menentukan punca sebenar kematian,” kata pegawai penyiasat.

Menurut sumber, Rajiv dikatakan mengalami masalah paranoia dan mendakwa isterinya pergi berjumpa seseorang di bandar.

Selepas ditahan semalaman di Balai Polis Bithri, Rajiv dibawa ke mahkamah rendah kelmarin. Mahkamah mengarahkan dia direman 14 hari.

Sementara itu, penyewa yang tinggal di rumah yang sama dengan pasangan itu berkata: “Saya sedang tidur ketika kejadian berlaku.

 Mereka kerap bergaduh. Selain daripada itu saya tidak tahu apa-apa.” – sumber

Tun Mahathir Akan Berkerjasama Denggan Polis

SUBANG : Tun Mahathir sedia berkerjasama dengan polis jika dipanggil untuk memberi keterangan tentang kenyataannya pada perhimpunan Bersih 4.0 pada bulan lepas. “Ini adalah cara hidup di Malaysia. Apabila polis panggil untuk menyiasat anda, anda harus pergi. Biarkan mereka siasat, itu adalah tugas mereka”, katanya kepada wartawan sewaktu tiba di Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz […]

The post Tun Mahathir Akan Berkerjasama Denggan Polis appeared first on Viral Kini.